Roll Up -Tek Çift-

Roll Up – 1

Roll Up – 2

Roll Up – 3

Roll Up – 4

Roll Up – 5

Roll Up – 6

Günümüzde artan teknoloji ve firmaların girdikleri yeni reklam arayışları ile görsel sanatlar ve tasarımlar farklı boyutlar kazanmaya başladı. Özellikle son yıllarda gelişen teknoloji görsel sanatlar ile birlikte dijital reklam ve baskı teknikleri ile reklam çeşitleri bakımından da pek çok gelişmeye ve yeniliğe zemin hazırlamıştır. Firmaların en çok akılda kalma yöntemini kullanmak için görsellik ve reklamları ön plana çıkararak göstermiş olduğu gelişmelerden birisi olan roll up,tercih edilen sistemlerden birisi olarak dikkat çekmektedir.

Pek çok firma tarafından reklam konusunda tercih edilen bu sistemin en büyük avantajı görsellik olarak gözü doldurması, kurulması son derece kolay olması ve en çok ta her yere kolaylık ile taşınmasıdır. Roll up, farklı boyut ve ölçülere sahip olmakla birlikte genel hatları ile baktığımızda, baskı yöntemi ile tasarlanan bu reklamlar her yere kolaylıkla taşınarak, kurulacak olan stantlar çevresinde göz doldurmakta ve firma tanıtımlarını üstlenmektedir.

Maliyetleri uygun olan bu reklamların diğer stant ve çeşitleri gibi kurulumu çok zor değildir. Özel bir çanta ya da kutuya sahip olan bu reklamların ayak kısmı ve basıma dayalı olan bir branda kısmı olmak üzere iki şekilde görülmektedir. Katlanan ve son derece hafif olan ayak kısmı pratik bir şekilde kurularak, branda kısmı açılıp bu ayaklarda yer alan tutturucular ile asılıp görsel olarak reklam hizmetini vermek üzere kullanılmaktadır.

Roll up, genellikle firmalar tarafından tercih edilme sebepleri arasında yer alan kolay taşınma ve pratik kurulma sebeplerinin yanı sıra, gittikleri kongre ve ya sempozyum gibi yerlerde sponsorluk tanıtımları, firma tanıtımları, stantlar hakkında bilgi verme gibi pek çok konuda bilgi amaçlı olarak kullanılmaktadır. Kullanım yerlerine göre reklam firmaları tarafından tasarlanan roll uplar, yalnızca bir kereye mahsus kullanım yerine pek çok yerde kolaylıkla kullanılabilmektedir. Bu sayede tekrar tekrar kullanımı ile reklam maliyetleri üzerinden tasarruf sağlayarak, dikkatli ve uygun koşullarda saklanması halinde uzun zaman kullanılabilmektedir.

Seçilen roll uplar tek ve çift taraflı gibi seçeneklere sahiptir. Boyut olarak fazla yer kaplamayan bu ürünlerin genellikle tercih edilen boyutları ise, 80×200, 85×200, 100×200 ve 150×200 cm olarak tercih edilmektedir. Bu sayede display reklam olarak uygun maliyet ve kullanım kolaylığı sağlaması pek çok firma, şirket gibi yerlerde özellikle istenen özelliklerdir. Display reklam günümüzde en çok tercih edilen reklam çeşidi olmasıyla bu malzemenin de talebini arttırmaktadır. Ayrıca tercih ettiğiniz reklamda önemli olan konulardan birisi de baskının kaliteli olması, tasarım konusunda dikkatli davranılması gerektiğidir. Çünkü yapmış olduğunuz reklamın sizin hitap ettiğiniz portföye göre dikkat çekerken göz yormaması ve kullanılan malzeme kalitesinin yüksek olması, bu reklamdan elde edeceğiniz başarı ve akılda kalıcılık konusundaki en büyük anahtardır.